سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راهنمای خرید بهترین جاروبرقی

5 کاربرد عجیب برای جارو برقی

    نظر

 

جاروبرقی، وسیله‌ای است که برای تمیز کردن خانه از خاکروبه و زباله ساخته شده است اما تمام کاری که این وسیله کارآمد خانگی می‌تواند برای شما انجام بدهد، جارو کردن و تمیز کردن سطوح خانه نیست.کاربردهایی دارد که اکثر ما از آنها بی اطلاع هستیم     و دانستن برخی از این کاربردها ما را شگفت زده خواهد کرد و از این به بعد به این وسیله که ابتدا برای نظافت و پاکیزگی ساخته شده، نگاه دیگری خواهیم داشت. برای دانستن چند کاربرد عجیب جاروبرقی، این نوشتار را بخوانید:

جاروبرقی

1-  پیداکردن اشیا گمشده

یک جوراب زنانه نازک به لوله جاروبرقی ببندید تا گوشواره کوچکی را که نمی‌دانید در کجای خانه انداخته‌اید، به راحتی پیدا کنید. همچنین از این روش می توانید برای پیداکردن سوزن یا یک وسیله خطرناک یا حساس کوچک هم استفاده کنید، چون جریان هوای مکنده به وسایل آسیب نمی‌زند.

2- خلاص شدن از شر حشرات

حشرات و به خصوص عنکبوت ها در اثر کشیده شدن توسط جارو برقی می‌میرند، این موضوع درباره مورچه‌ها هم صادق است. کشتن حیوانات به طور کلی کار پسندیده‌ای نیست اما برای خلاص شدن از شر حشرات موذی به جای حشره کش های سمی، از جاروبرقی استفاده کنید.

3- رفع کوبیدگی فرش و موکت

برای از بین بردن فرو رفتگی به جای وسایل سنگین و مبلمان روی فرش، چند قالب یخ را روی آن بگذارید و پس ازآب شدن یخ‌ها، فرو رفتگی‌ها را جارو بکشید.

4- موی دم اسبی

برای آرایش موی دختربچه‌ها، می‌توانید از جاروبرقی کمک بگیرید و یک دم اسبی زیبا بدون کشیدن موی بچه‌ها برای شان درست کنید. دقت کنید لوله جاروبرقی، قبل از آغاز کار تمیز باشد.

5- مرتب کردن موی حیوانات

برای مرتب کردن موی حیوانات، به خصوص گربه‌ها می توانید از یک جاروی برقی کمک بگیرید. البته در مورد همه حیوانات و گربه‌ها نمی توانید این روش را استفاده کنید، بعضی از آنها از جاروبرقی و صدای آن می ترسند اما بیشتر سگ‌ها و گربه‌ها با این موضوع مشکلی ندارند. 

جارو مو